Menu
 


INVASION RIDDIM



:::::::PREVIEW:::::::




01. Aidonia - Mi Have It
02. Beenie Man - Stand Firm
03. Bugle - Caan Dis Mama
04. D'Angel - Pretty Bad Gal
05. Deablo - Gal Yuh Can Fuck (raw)
06. Deablo - Gal Yuh Can Work (clean)
07. Elephant Man - Pon Yuh Toe
08. I-Octane - Weh She Have
09. Jahmiel & Propa Fade - We Nuh Fear
10. Khago - A Nuh Boasy Mi Boasy
11. Lady Saw - Bun Fi Bun
12. Masicka - Mi Have The Style (raw)
13. Masicka - Mi Have The Style (clean)
14. Melpo Mellz - Let Me Live My Life
15. Million Stylez - Badmind Is Watching Me
16. Shaka Pow - Wine And Bubble
17. Supa Hype Bastic - Wi Waan Gal







Invasion Riddim Cd




GIVE THANKS FOR THE MUSIC. COMMENT
SHARE AND RATE THE POSTS BELOW!!


Post a Comment Blogger

  1. respect mi don

    ReplyDelete
  2. boom bang connect tunes blazing

    ReplyDelete
  3. AnonymousMay 24, 2013

    BAM!!! looking for this riddim....RIDDIM TUFF Maestro a di boss

    ReplyDelete

Feel free to comment on the post or just show your gratitude by saying Thanks.

 
Top